Pages

Friday 6 September 2013

Start Blogging



Assalamualaikum... terima kasih sebab view blog saya. Saya dah lama buka blog ni tapi tak pernah tulis sebab tak ada idea. Malam ni (6 September 2013) baru ada semangat dan tekad dan idea yang boleh dikongsi. Sebenarnya tadi saya dan isteri cari kedai makan tapi tak jumpe-jumpe sebab search di google pun susah.  

Banyak blog yang review tempat makan tapi lebih kepada seronok diorang sahaja....bukannya nak tolong kongsi dengan tepat lokasi tempat makan. So saya harap dengan apa yang saya share dapat membantu anda untuk sampai ke tempat makan yang anda cari...tak la susah sangat. 

Saya akan gunakan google maps untuk pinpoint kan lokasi yang saya share. Saya memang selalu travel sebab outstation, sambil tu boleh la rasa-rase makanan dan budaya orang setempat.

No comments: